Агрегатор новин Заліщик в Інтернеті

Районний бюджет 2009 - Подробиці

ПРО РАЙОННИЙ БЮДЖЕТ НА 2009 РІК
(РІШЕННЯ XIX СЕСІЇ РАЙОННОЇ РАДИ V СКЛИКАННЯ №290 від 23.01.2009 р.)


Розглянувши подання районної державної адміністрації, висновки і рекомендації постійних комісій районної ради та відповідно до п. 17 частини першої ст.4З Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" РАЙОННА РАДА ВИРІШИЛА:
1. Установити загальний обсяг доходів районного бюджету на 2009 рік у сумі 94206650 грн. у тому числі за рахунок обсягу дотації вирівнювання у сумі 60324400 грн., додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у сумі 781700 грн. та субвенціи з державного бюджету у сумі 24619100 грн. Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 90118400 грн., спецфонду бюджету 4088250 грн.

2. Затвердити загальний обсяг видатків райбюджету на 2009 р. у сумі 94206650 грн., в т.ч. обсяг видатків загального фонду бюджету в сумі 90118400 грн. та видатків спецфонду бюджету 4088250 грн. за функціональною та відомчою структурою бюджету.

3. Установити розмір оборотної касової готівки районного бюджету на 2009 рік у сумі 400000 грн.

4. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів на 2009 рік:

4.1. Загального фонду:
- дотації вирівнювання бюджетам сільських, селищної рад в сумі 9867200 грн.; - додаткова дотація, що передається з районних та міських бюджетів 200000 грн.;
- кошти, що передаються до районного бюджету, у сумі 455900 грн.;
субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення виплат, визначених Законом України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених Статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям у сумі 29432,25 грн.

5. Установити, що перерахування дотації вирівнювання місцевим бюджетам сільських, селищної рад та коштів, що передаються до районного бюджету здійснюється шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від надходжень до загального фонду райбюджету.

6. Установити обсяг коштів, які передаються з загального фонду бюджету до спецфонду бюджету (бюджету розвитку), у сумі 340000 грн.

7. Затвердити перелік об'єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.

8. Установити розмір резервного фонду районного бюджету на 2009 рік у сумі 100000 грн. Рішення про виділення коштів з цього фонду, відповідно до статті 24 Бюджетного Кодексу України, приймається райдержадміністрацією.

9. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду районного бюджету на 2009 рік за економічною структурою:
- оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);
- нарахування на заробітну плату (код 1120);
- придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код 1132);
- забезпечення продуктами харчування (код 1133);
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв (1160);
- трансферти місцевим бюджетам (код 1320);
- трансферти населенню (код 1340).

10. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію регіональних галузевих програм на загальну суму 90000 грн.

11. Міській, районній, селищній, сільським радам, головним розпорядникам коштів та керівникам бюджетних установ при затвердженні відповідних бюджетів та кошторисів забезпечити в повному обсязі потребу в асигнуваннях на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної зарплати; на проведення розрахунків за електроенергію, теплоенергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків. Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, затверджених розпорядниками бюджетних коштів у рішеннях про затвердження відповідних бюджетів на 2009 р. Вказаним розпорядникам забезпечити укладення угод з кожного виду енергоносіїв в межах обгрунтованих лімітів споживання, встановлених відповідним головним розпорядником, з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменше як на 20%.

12. Взяти до відома, що відповідно до статей 40 і 61 Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік":

12.1. встановлено, що обсяги цільових коштів на 2009 рік, які враховані при визначенні міжбюджетних трансфертів між державним бюджетом та місцевими бюджетами, під час формування, затвердження та виконання відповідних місцевих бюджетів зменшенню не підлягають.

12.2. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють відповідні видатки за загальним фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, взятих на облік в органах Державного казначейства України. Розпорядники бюджетних коштів беруть зобов'язання за спеціальним фондом в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету. Зобов'язання, взяті розпорядниками коштів без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов'язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов'язань є бюджетним правопорушенням. Поточні видатки, пов'язані з утриманням бюджетних установ, можуть здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів у разі, коли відсутня прострочена заборгованість із зарплати (грош. забезпечення).

13. Надати право районному фінансовому управлінню районної державної адміністрації в процесі виконання районного бюджету, у виняткових випадках, за обгрунтованим поданням головного розпорядника коштів здійснювати перерозподіл видатків за кодом функціональної класифікації в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень по загальному фонду районного бюджету, а перерозподіл бюджетних призначень за кодами функціональної класифікації у межах загального обсягу головного розпорядника коштів районного бюджету по загальному фонду - за погодженням із постійною комісією районної ради з питань соціально-економічного розвитку, фінансів і бюджету.

14. Якщо з відповідного місцевого бюджету здійснюються видатки, які мають проводитися згідно з Бюджетним Кодексом України з іншого бюджету, така дія кваліфікується як нецільове використання бюджетних коштів. Обсяги цих видатків безспірно вилучаються з відповідного місцевого бюджету до Держбюджету органами Держказначейства України у порядку, встановленим КМУ, в т.ч. і за рахунок зменшення трансфертів відповідного місцевого бюджету на відповідну суму.

15. Установити, що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на зарплату (грошове забезпечення), включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу лише в межах фонду зарплати (грошового забезпечення), затверджених для бюджетних установ у кошторисах або планах використання коштів.

16. У разі, якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум, у першу чергу, на погашення заборгованості із оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.

Якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує: 50% коштів - на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень; 50% коштів - на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною функцією. При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягів, взятих бюджетних зобов'язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов'язаннях із спеціального фонду бюджету.

17. Внесення змін до переліку об'єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку та обсягу фінансування об'єктів здійснюється за поданням районної державної адміністрації і висновком постійної комісії районної ради з питань бюджету через розпорядження голови районної ради з наступним затвердженням районної ради.

18. Затвердити розподіл платежів за користування надрами між місцевими бюджетами у таких пропорціях:
- до райбюджету 50%;
- до бюджетів органів місцевого самоврядування, на території яких знаходяться надра, 50 відсотків.

19. Надати право Фінансовому управлінню РДА:

19.1. Одержувати на договірних умовах короткотермінові позички в органах Державного казначейства України без нарахувань відсотків за користування цими коштами для покриття тимчасових касових розривів районного бюджету, пов'язаних із забезпеченням видатків загального фонду, у першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв.

19.2. У процесі виконання районного бюджету розміщувати тимчасово вільні кошти районного бюджету на депозитних рахунках в установах банків з наступним їх поновленням до кінця року за погодженням з постійною комісією районної ради з питань соціально-економічного розвитку, фінансів і бюджету

20. Додатки до цього рішення є його невід'ємною частиною.

21. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію райради з питань соціально-економічного розвитку, фінансів і бюджету.

Володимир ЧУХРІЙ
голова районної ради
Газета "Колос"

Пошук

Система Orphus